E-račun

Uvijek na vrijeme stiže u
Moj Telekom aplikaciju,
na e-mail
i Moj Telekom portal

Najlakše i bez naknade
e-račun platite kroz
Moj Telekom aplikaciju

Isti kao i papirnati,
sadrži sve podatke
uključujući i bar kôd za
beskontaktno plaćanje

Štedi vrijeme, bez
čekanja u redovima

Potpuno zamjenjuje papirnati

Jednostavan. Siguran.
Ekološki.

Od jednog drveta starog 15 - 20 godina proizvede se celuloze za samo 2.000 papirnatih računa!

Prijeđite na e-račun, isti je kao račun koji primate poštom, samo što vam stiže u digitalnom obliku u Moj Telekom aplikaciju, na e-mail ili Moj Telekom portal.

Sadrži specifikaciju troškova, 2D bar kôd i podatke za plaćanje. 2D bar kôdom možete plaćati beskontaktno na prodajnim mjestima, banci, pošti, Fini i sl.

Preuzmite aplikaciju

Plaćanje računa

Bez naknade.
U nekoliko klikova.

Za plaćanje računa aplikacijom nema dodatnih naknada banci, a jednom spremljene podatke više nećete morati unositi.

E-račun na
Moj Telekom portalu

Osim u aplikaciju, e-računi će vam stizati i na Moj Telekom portal, a obavijest o pristiglom računu na e-mail. Račune možete platiti bankovnim karticama Mastercard, Maestro i Visa.
Za pristup portalu potreban vam je Telekom ID - korisničko ime i lozinka koje registrirate svojom e-mail adresom ili brojem telefona.

Primanje računa
e-mailom

Možete odabrati primanje računa e-mailom, u PDF formatu. Ukoliko vam taj način najviše odgovara, kliknite ovdje ili nam se javite na chat.

Novo! Preuzmite račun
SMS-om

Od sad račun za usluge preuzimajte SMS-om direktno na mobitel u obliku PDF datoteke i plaćajte ga metodom koja vam najbolje odgovara.

Prijavite se putem kontakt forme i primajte račune na vaš mobitel.

Kako preuzeti račun SMS-om saznajte ovdje.

Za aktivaciju e-računa prijavite se svojim Telekom ID podacima

Aktivirajte e-račun
Kako mogu platiti e-račun Internet bankarstvom?
Kako dodati ili promijeniti karticu za plaćanje u aplikaciji?
Kojim karticama mogu plaćati kroz aplikaciju?
Mogu li platiti e-račun na Platomatu?
Gdje mogu platiti račune bez naknade?
Mogu li aplikacijom platiti pojedinačne račune, a ne samo ukupan iznos duga?
Što je SEPA izravno terećenje?
Mogu li primati obavijest o pristiglom računu na SMS?

Brinemo o vašoj privatnosti.

Koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo vam pružili najbolje moguće online iskustvo i prilagodili sadržaj vašim interesima. Pomoću kolačića i korištenih tehnologija informacije se mogu pohraniti, obogatiti i čitati na vašem uređaju.

Klikom na "Prihvaćam sve" slažete se s pristupom vašem uređaju i obradom vaših podataka, stvaranjem i obradom pojedinačnih korisničkih profila na web stranicama, partnerima i uređajima te prijenosom vaših podataka trećim stranama. Vaš pristanak putem gumba „Prihvaćam sve” također predstavlja temelj za prijenos podataka u treće zemlje (čl. 49. GDPR-a).

Hrvatski Telekom ne može osigurati razinu zaštite podataka koja odgovara onoj u EU za prijenos podataka u tzv. treće zemlje, odnosno one zemlje izvan EU za koje ne postoji odluka Komisije EU o adekvatnosti i za koje ne postoje tzv. prikladna jamstva. U takvim državama postoji mogućnost da npr. vlast ima pristup vašim podacima o online korištenju i informacijama o proizvodima koje ste naručili na ovoj web stranici te nije zajamčeno potpuno ostvarivanje vaših prava u obradi podataka.

Za više informacija, uključujući i obradu podataka od strane nezavisnih pružatelja, pogledajte Informacije o obradi osobnih podataka putem kolačića.

Želim primati račun
SMS-om

*Slanje računa za mobilnu uslugu putem SMS-a je dostupno samo na mobilni broj koji se nalazi pod tim brojem računa.

Osobne podatke koje ste nam dali prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točni. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.