Nastavite do glavnog sadržaja

E-račun

Uvijek na vrijeme stiže u
Moj Telekom aplikaciju,
na e-mail
i Moj Telekom portal

Najlakše i bez naknade
e-račun platite kroz
Moj Telekom aplikaciju

Isti kao i papirnati,
sadrži sve podatke
uključujući i bar kôd za
beskontaktno plaćanje

Štedi vrijeme, bez
čekanja u redovima

Potpuno zamjenjuje papirnati

Jednostavan. Siguran.
Ekološki.

Od jednog drveta starog 15 - 20 godina proizvede se celuloze za samo 2.000 papirnatih računa!

Prijeđite na e-račun, isti je kao račun koji primate poštom, samo što vam stiže u digitalnom obliku u Moj Telekom aplikaciju, na e-mail ili Moj Telekom portal.

Sadrži specifikaciju troškova, 2D bar kôd i podatke za plaćanje. 2D bar kôdom možete plaćati beskontaktno na prodajnim mjestima, banci, pošti, Fini i sl.

Preuzmite aplikaciju

Plaćanje računa

Bez naknade.
U nekoliko klikova.

Za plaćanje računa aplikacijom nema dodatnih naknada banci, a jednom spremljene podatke više nećete morati unositi.

E-račun na
Moj Telekom portalu

Osim u aplikaciju, e-računi će vam stizati i na Moj Telekom portal, a obavijest o pristiglom računu na e-mail. Račune možete platiti bankovnim karticama Mastercard, Maestro i Visa.
Za pristup portalu potreban vam je Telekom ID - korisničko ime i lozinka koje registrirate svojom e-mail adresom ili brojem telefona.

Primanje računa
e-mailom

Možete odabrati primanje računa e-mailom, u PDF formatu. Ukoliko vam taj način najviše odgovara, kliknite ovdje ili nam se javite na chat.

Novo! Preuzmite račun
SMS-om

Od sad račun za usluge preuzimajte SMS-om direktno na mobitel u obliku PDF datoteke i plaćajte ga metodom koja vam najbolje odgovara.

Prijavite se putem kontakt forme i primajte račune na vaš mobitel.

Kako preuzeti račun SMS-om saznajte ovdje.

Za aktivaciju e-računa prijavite se svojim Telekom ID podacima

Aktivirajte e-račun
Kako mogu platiti e-račun Internet bankarstvom?
Kako dodati ili promijeniti karticu za plaćanje u aplikaciji?
Kojim karticama mogu plaćati kroz aplikaciju?
Mogu li platiti e-račun na Platomatu?
Gdje mogu platiti račune bez naknade?
Mogu li aplikacijom platiti pojedinačne račune, a ne samo ukupan iznos duga?
Što je SEPA izravno terećenje?
Mogu li primati obavijest o pristiglom računu na SMS?

Kolačići i slične tehnologije

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Na taj način poboljšavamo vaš doživljaj upotrebe, analiziramo promet web-mjesta i prikazujemo sadržaj i oglase koji vas zanimaju. U tu se svrhu stvaraju korisnički profili na web-mjestima i uređajima. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri.

Odabirom mogućnosti „Samo nužno” prihvaćate samo one kolačiće koji omogućuju pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta. Odabirom mogućnosti "Prihvati sve" dopuštate pristupanje informacijama na svom uređaju i omogućujete Hrvatskom Telekomu i njegovim partnerima da upotrebljavaju sve kolačiće u analitičke i marketinške svrhe. Vaši podaci tada mogu biti preneseni u zemlje izvan Europske unije u kojima ne možemo osigurati istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji (pogledajte članak 49. stavak 1. točku (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Pod "Postavke" možete odabrati sve mogućnosti i u bilo kojem trenutku promijeniti stanje svoje privole.

Više informacija možete pronaći u Pravilima o zaštiti privatnosti i na Popisu partnera.

Želim primati račun
SMS-om

*Slanje računa za mobilnu uslugu putem SMS-a je dostupno samo na mobilni broj koji se nalazi pod tim brojem računa.

Osobne podatke koje ste nam dali prikupljamo radi kontaktiranja korisnika. Zato je važno da su točni. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika HT-a.