Nastavite do glavnog sadržaja
28.1.2022. 10:10:51?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Nema signala na telefonu

  1. Provjerite svijetli li VOiP/Phone lampica na modemu
  2. Provjerite je li oprema ispravno spojena prema uputama za spajanje modema
  3. Isključite modem iz struje i ponovo uključite
  4. Ako nema signala, napravite ručno resetiranje (tankim predmetom poput spajalice pritisnite gumb koji se nalazi unutar rupice iznad koje piše „Reset“ i držite dok se lampice ne ugase)
  5. Ako je poteškoća i dalje prisutna prijavite smetnju putem Moj Telekom mobilne aplikacije ili kontaktirajte korisničku podršku na 0800 9000.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.