Odnose se na snimanje poziva između korisnika i korisničke službe Hrvatskog Telekoma d.d.
1) TKO JE VODITELJ OBRADE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?
Voditelj obrade vaših osobnih podataka je Hrvatski Telekom d.d., Radnička cesta 21, 10000 Zagreb, OIB: 81793146560 (dalje u tekstu: Hrvatski Telekom).
2) KOJI SU KONTAKT PODACI SLUŽBENIKA ZA ZAŠTITU PODATAKA?
Za sva pitanja u vezi obrade vaših osobnih podataka i ostvarivanje prava predviđenih Općom uredbom o zaštiti podataka, možete se obratiti našem službeniku za zaštitu podataka na e-mail adresu
Osobni.Podaci@t.ht.hr ili na adresu Hrvatski Telekom d.d., Radnička cesta 21, 10000 Zagreb, za Službenika za zaštitu podataka.
3) KOJE KATEGORIJE OSOBNIH PODATAKA PRIKUPLJAMO I KOJE SVRHE SE OBRAĐUJU?
Hrvatski Telekom ovlašten je, ovisno o ugovorenoj usluzi ili proizvodu, privolama Korisnika, te svrsi za koju se pojedini podatak upotrebljava, prikupljati
snimke razgovora Korisnika sa Službom za korisnike i eventualno ugovorne podatke i podatke o Potencijalnim korisnicima, koji se mogu dobiti od samog Korisnika prilikom komunikacije s istim.
Navedene podatke Hrvatski Telekom prikuplja i obrađuje prvenstveno u svrhe kao što su sklapanje i izvršenje ugovora između Korisnika i Hrvatskog Telekoma, rješavanje prigovora te u druge interne svrhe (npr. za potrebe vođenja vlastitih evidencija Hrvatskog Telekoma), u svrhu izravne promidžbe usluga i proizvoda te u svrhe ispunjavanja zakonskih obaveza.
4) KOJA JE PRAVNA OSNOVA OBRADE OSOBNIH PODATAKA?
Hrvatski Telekom obrađuje osobne podatke temeljem privole korisnika sukladno odredbi članka 6. stavka 1. točke a) Opće uredbe o zaštiti podataka.
Pravna osnova za obradu podataka u interne svrhe jest legitiman interes Hrvatskog Telekoma osim kad su od tog interesa jači interes ili temeljna prava i slobode koje zahtijevaju zaštitu podataka Korisnika i/ili pravna osnova zaštite ključnih interesa Korisnika ili druge fizičke osobe.
5) KAKO MOGU POVUĆI PRIVOLU?
Korisnik je na početku svakog telefonskog razgovora sa Službom za korisnike obaviješten da razgovor može biti sniman. U slučaju da korisnik ne pristaje da poziv bude sniman, isti može prekinuti. Nastavljanjem razgovora korisnik daje privolu za snimanje istoga.
U slučaju da korisnik želi da snimka razgovora bude obrisana, svoje pravo na zaborav sukladno odredbi članka 17. Opće uredbe o zaštiti podataka može ostvariti podnošenjem zahtjeva, uz predočenje identifikacijskog dokumenta, u T-Centrima ili putem iduće poveznice https://www.hrvatskitelekom.hr/sigurnost-i-zastita-podataka/privole-i-gdpr.
6) TKO SU PRIMATELJI ILI KATEGORIJE PRIMATELJA MOJIH OSOBNIH PODATAKA?
Hrvatski Telekom ne prosljeđuje snimke razgovora s Korisnikom drugim fizičkim i pravnim osobama, osim kada postoji zakonska obveza ili izričito zakonsko ovlaštenje na temelju zakona (npr. na temelju zahtjeva suda, Agencije za zaštitu osobnih podataka itd.).
7) U KOJIM DRŽAVAMA ĆE SE OSOBNI PODACI OBRAĐIVATI?
Hrvatski Telekom obrađuje snimke razgovora Korisnika u Republici Hrvatskoj.
8) NAKON KOJEG VREMENA ĆE SE PODACI TRAJNO BRISATI?
Audio snimke brisat će se 90 dana od dana nastanka snimke poziva. Snimke se neće uzeti i pohraniti ako sustav zbog tehničkih razloga nije u mogućnosti snimiti i pohraniti snimku.
Snimka se može čuvati i duže od 90 dana u slučaju prigovora ili druge pravne radnje (primjerice zahtjev nadležnog tijela, sudski proces i sl.). U tom slučaju snimka će se čuvati za vrijeme postojanja osnove za dulje čuvanje.
9) KOJA SU MOJA PRAVA PO PITANJU OBRADE OSOBNIH PODATAKA?
Vaša prava po pitanju obrade osobnih podataka su:
a) zatražiti informacije o kategorijama obrađenih osobnih podataka, svrhama obrade, svim primateljima podataka i predviđenom razdoblju pohrane, pravo na pristup snimkama (članak 15. Opće uredbe o zaštiti podataka)
b) zatražiti ispravak ili dopunu netočnih ili nepotpunih podataka (članak 16. Opće uredbe o zaštiti podataka)
c) povući svoju privolu u svakom trenutku s učinkom u budućnosti (članak 7. stavak 3. Opće uredbe o zaštiti podataka)
d) uložiti prigovor na obradu podataka na temelju legitimnih interesa, zbog svoje posebne situacije (članak 21. stavak 1. Opće uredbe o zaštiti podataka)
e) zatražiti brisanje podataka u određenim slučajevima obuhvaćenima člankom 17. Opće uredbe o zaštiti podataka, posebno ako podaci više nisu potrebi u svrhe u koje su prikupljeni ili su nezakonito obrađeni ili ako ste povukli svoju privolu u skladu prethodno navedenom točkom (c) ili uložili prigovor u skladu s prethodno navedenom točkom (d)
f) zahtijevati u određenim okolnostima ograničenje podataka ako brisanje nije moguće ili ako je obveza brisanja osporena (članak 18. Opće uredbe o zaštiti podataka)
g) na prenosivost podataka, odnosno možete zaprimiti podatke koje ste nam pružili u uobičajeno upotrebljavanom i strojno čitljivom formatu, kao što je CSV, te možete, ako je to potrebno, prenijeti podatke drugima (članak 20. Opće uredbe o zaštiti podataka)
h) podnijeti prigovor odgovornom nadzornom tijelu u pogledu obrade podataka.
10) KOME SE MOGU OBRATITI ZA OSTVARIVANJE OVIH PRAVA?
Korisnik može odgovarajući zahtjev predati osobno u T-Centru/Franšiznom prodajnom mjestu uz predočenje identifikacijskog dokumenta (osobna iskaznica ili putovnica).
Korisnik zahtjev za ostvarivanje GDPR prava može podnijeti i online putem stranice www.hrvatskitelekom.hr gdje se nalazi forma za podnošenje zahtjeva. Forma za unos zahtjeva nalazi se na - Zaštita privatnosti - GDPR- Kako mogu podnijeti zahtjev za ostvarivanjem prava na zaštitu osobnih podataka?
Ako Korisnik sumnja na povredu svojih osobnih podataka, svoju sumnju prijavljuje pisanim putem Službe za korisnike Hrvatskog Telekoma na e-adresu
prigovori@t.ht.hr
U slučaju bilo kakvih pitanja o zaštiti osobnih podataka pri Hrvatskom Telekomu, Korisnik se može obratiti i na adresu povjerenika za zaštitu osobnih podataka
Osobni.Podaci@t.ht.hr
Također, Korisnik ima pravo podnijeti prigovor Agenciji za zaštitu osobnih podataka.