Nastavite na glavni sadržajPokrenite chat

Ako imate poteškoća s kućnim telefonom ili internetom, Virtualni tehničar će provjeriti priključak i po potrebi ga resetirati.

Samostalno provjerava ispravnost vaše linije

Otklanja najčešće smetnje fiksnog interneta i telefona

Dostupan vam je u svakom trenutku putem računala ili fiksnog telefona

Ne čekate javljanje operatera niti dolazak tehničara

Kako pokrenuti virtualnog tehničara

1. Korak

Posjetite Moj Telekom Portal putem računala te u lijevom izborniku kliknite na Riješite smetnju

2. Korak

Na stranici pregleda prijavljenih smetni kliknite na gumb Riješite smetnju

3. Korak

Odaberite uslugu na kojoj imate poteškoća

4. Korak

Odaberite vrstu smetnje i pokrenite Virtualnog tehničara koji će započeti provjeru usluge

Virtualnog tehničara možete pokrenuti i putem telefona

Nazovite broj 0800 9000 te birajte tipku 1 za tehničke poteškoće i podršku. Zatim odaberite pokretanje provjere i otklona smetnje za svoje fiksne usluge. Virtualni tehničar će započeti s provjerama, a kad završi povratno će vas nazvati i obavijestiti o statusu rješavanja smetnje.