Jednostavna prijava

Prilikom prve prijave u aplikaciju prijavljujete se mobilnim brojem te kreirate svoj profil i Telekom ID u nekoliko jednostavnih koraka.

Ako već imate kreiran profil na našim drugim web servisima poput Moj Telekom Poslovni portala, tad se u aplikaciju prijavljujete svojim Telekom ID-jem ili e-mail adresom.

Kako se prvi put prijaviti?

Pregled usluga i praćenje potrošnje

Na jednom mjestu pregledajte sve svoje mobilne i fiksne usluge, uključujući pakete i aktivirane opcije.

Aplikacijom najlakše pratite i potrošnju interneta, minuta, roaminga te potrošnju izvan tarife.

Aktivacija dodatnih opcija

Brzo i jednostavno aktivirajte mobilne opcije po mobilnim brojevima prema potrebi.

Mogućnost aktivacije plaćenih opcija po mobilnim brojevima zaposlenika dostupna je glavnim administratorima aplikacije kao i zaposlenicima malih poslovnih korisnika.

Kako aktivirati dodatne opcije?

Pregled računa

Ovdje se nalazi arhiva svih vaših računa u digitalnom obliku u posljednjih 12 mjeseci. Svaki račun možete pregledati i preuzeti u PDF formatu u samo nekoliko koraka.

Saznajte više

Plaćanje računa

Plaćanje računa je također jednostavno – kreditnim ili debitnim karticama, a možete ih preuzeti i u PDF formatu i poslati knjigovodstvenom servisu.

Više o plaćanju računa
NOVO U APLIKACIJI

Magenta Moments za iskustvo više

Otkrijte novi svijet ekskluzivnih iskustava, pogodnosti i zabave. Prikupljajte srca raznim aktivnostima i mijenjajte ih za pogodnosti, igrajte nagradne igre i preuzimajte darove. Postanite i naš partner pa približite vašu ponudu korisnicima aplikacije. Posjetite Magenta Moments i iskusite više.

Saznajte više

Stižu dobre vijesti – pripremite se!

Primajte informacije o poklonima, nagradnim igrama, popustima kod naših partnera i najboljim ponudama uređaja uz popuste koje koje vam redovito pripremamo.

Kad uključite obavijesti, notifikacijama koje će stizati na vaš mobilni uređaj ćemo vas na vrijeme obavijestiti što smo vam novoga pripremili i nećete propustiti niti jednu dobru priliku.

Kako uključiti obavijesti?

Nadoplata bona

Nadoplatite Simpa bon u aplikaciji i uzmite do čak 4000 MB više. Uz, primjerice, Simpa bon od 5 EUR u aplikaciji ostvarite dodatnih 1000 MB, a uz bon od 20 EUR dodatnih 4000. Plaćati možete kreditnom karticom ili na sljedećem mjesečnom računu.

Broj za koji želite nadoplatiti bon mora biti Simpa broj Hrvatskog Telekoma.

Korisnička podrška

Pored sekcije Pomoć gdje se nalaze odgovori na najčešća pitanja, u aplikaciji vam je dostupan i chat s našim agentima. Na vaša pitanja odgovara i chatbot - zna sve podatke o vašoj potrošnji i spremno odgovara na ostale najčešće upite.

Preuzmite
Moj Telekom
aplikaciju!

Kako preuzeti neograničeni internet u aplikaciji?
Kako uključiti obavijesti u Moj Telekom aplikaciji?
Kako u aplikaciji aktivirati dodatne plaćene opcije po mobilnim brojevima?
Kako preuzeti aplikaciju?
Kako se prvi put prijaviti u Moj Telekom aplikaciju?
Kako se prijaviti u aplikaciju?
Kako se prijaviti u aplikaciju ako sam zaposlenik s privatnim dijelom računa?
Što sve mogu u aplikaciji?
Nadoplata bona
Pregled računa
Kako preuzeti pdf račun?
Plaćanje računa
Praćenje potrošnje
Što mi sve omogućava Moj Telekom Poslovni portal
Mogu li administratori velikih poslovnih korisnika koristiti aplikaciju?
Kašnjenje, isključenja i uključenja
Što je e-račun i kako mi ga možete dostavljati?
Zaštita privatnosti korisnika
Mogu li u aplikaciji vidjeti sve svoje usluge?

Brinemo o vašoj privatnosti.

Koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo vam pružili najbolje moguće online iskustvo i prilagodili sadržaj vašim interesima. Pomoću kolačića i korištenih tehnologija informacije se mogu pohraniti, obogatiti i čitati na vašem uređaju.

Klikom na "Prihvaćam sve" slažete se s pristupom vašem uređaju i obradom vaših podataka, stvaranjem i obradom pojedinačnih korisničkih profila na web stranicama, partnerima i uređajima te prijenosom vaših podataka trećim stranama. Vaš pristanak putem gumba „Prihvaćam sve” također predstavlja temelj za prijenos podataka u treće zemlje (čl. 49. GDPR-a).

Hrvatski Telekom ne može osigurati razinu zaštite podataka koja odgovara onoj u EU za prijenos podataka u tzv. treće zemlje, odnosno one zemlje izvan EU za koje ne postoji odluka Komisije EU o adekvatnosti i za koje ne postoje tzv. prikladna jamstva. U takvim državama postoji mogućnost da npr. vlast ima pristup vašim podacima o online korištenju i informacijama o proizvodima koje ste naručili na ovoj web stranici te nije zajamčeno potpuno ostvarivanje vaših prava u obradi podataka.

Za više informacija, uključujući i obradu podataka od strane nezavisnih pružatelja, pogledajte Informacije o obradi osobnih podataka putem kolačića.