Nastavite do glavnog sadržaja
26.1.2023. 17:38:32?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Poteškoće s ADSL brzinom

U situaciji kada imate poteškoće s ADSL brzinom slijedite sljedeće korake:

  1. Pokrenite test brzine interneta na računalu na Ookla Speedtest stranici
  2. Isključite modem iz struje i ponovo ga uključite
  3. Nakon što se lampice upale ponovno pokrenite speedtest na Vašem računalu na linku http://speedtest.ht.hr
  4. Testirajte ispravnost usluge na ostalim uređajima u kućanstvu
  5. Ako je poteškoća i dalje prisutna prijavite smetnju putem Moj Telekom Poslovni portala, Moj Telekom mobilne aplikacije ili kontaktirajte korisničku podršku na 0800 9100.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.