17.1.2023. 13:32:10?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Mobilni internet: problemi u radu - APN postavke

Greške u radu mobilnog interneta možete pokušati sami otkloniti slijedeći korake u tekstu.

  1. Provjerite je li u postavkama mobilnog uređaja isključena Wi-Fi mreža

  2. Provjerite je li u postavkama mobilnog uređaja uključen pristup mobilnim podacima

  3. Provjerite mrežne postavke svog uređaja, je li ispravno postavljen naziv pristupne točke (APN) na internet.ht.hr

  4. Upute za Windows osobna računala s potrebnom opremom za pristup mobilnom internetu

    Upute za Apple iPhone i iPad

    Upute za Android (može se razlikovati ovisno o modelu uređaja i verziji Android operativnog sustava)

    • Pri dnu početnog ekrana dodirnite gumb za „Izbornik“ tj. „Menu“

    • Zatim odaberite Postavke (Settings)

    • Mobilne mreže (Mobile networks)

    • Pristupne točke (Access Point names)

    • Dodirnite gumb za izbornik

    • Odaberite Novi APN

    • Dodirnite polje s nazivom

    • Upišite HT i potvrdite s OK

    • Dodirnite APN polje

    • Upišite internet.ht.hr i potvrdite s OK

    • Dodirnite Spremi (Save)

  5. Ako imate mogućnost isprobajte SIM karticu u drugom uređaju

  6. Isprobajte radi li sada pristup internetu putem mobilnih podataka npr. isprobajte učitava li se stranica Hrvatskog Telekoma

  7. Ako je poteškoća i dalje prisutna kontaktirajte korisničku podršku na besplatni broj 0800 9100

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.