Greške u radu mobilnog interneta možete pokušati sami otkloniti slijedeći korake u tekstu.
-
Provjerite je li u postavkama mobilnog uređaja isključena Wi-Fi mreža
-
Provjerite je li u postavkama mobilnog uređaja uključen pristup mobilnim podacima
-
Provjerite mrežne postavke svog uređaja, je li ispravno postavljen naziv pristupne točke (APN) na internet.ht.hr
Upute za Windows osobna računala s potrebnom opremom za pristup mobilnom internetu
Upute za Apple iPhone i iPad
Upute za Android (može se razlikovati ovisno o modelu uređaja i verziji Android operativnog sustava)
-
Pri dnu početnog ekrana dodirnite gumb za „Izbornik“ tj. „Menu“
-
Zatim odaberite Postavke (Settings)
-
Mobilne mreže (Mobile networks)
-
Pristupne točke (Access Point names)
-
Dodirnite gumb za izbornik
-
Odaberite Novi APN
-
Dodirnite polje s nazivom
-
Upišite HT i potvrdite s OK
-
Dodirnite APN polje
-
Upišite internet.ht.hr i potvrdite s OK
-
Dodirnite Spremi (Save)
-
Ako imate mogućnost isprobajte SIM karticu u drugom uređaju
-
Isprobajte radi li sada pristup internetu putem mobilnih podataka npr. isprobajte učitava li se stranica Hrvatskog Telekoma
-
Ako je poteškoća i dalje prisutna kontaktirajte korisničku podršku na besplatni broj 0800 9100