Nastavite do glavnog sadržaja
31.1.2023. 13:08:36?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Što je Multiscreen i što je potrebno za omogućavanje Multiscreen usluge?

Multiscreen funkcionalnost omogućava korisniku MAXtv usluge da putem svog jedinstvenog korisničkog računa na MAXtv platformi istovremeno pristupa MAXtv sadržaju i gleda taj sadržaj preko MAXtv prijamnika, ali i paralelno preko MAXtv To Go aplikacije putem nekog drugog uređaja (npr. smartphone, tablet, smart tv).

Svi korisnici MAXtv IPTV usluge će unutar Osnovnog paketa na TV platformi imati, bez dodatne naknade, opciju Multiscreen za korištenje putem MAXtv To Go aplikacije.

Kako bi mogli koristiti dodijeljenu funkcionalnost, potrebno je imati Telekom ID pod kojim je potrebno dodati MaxTV uslugu. Telekom ID i njegova lozinka u tom slučaju postaju podaci za prijavu (korisničko ime i lozinka) koje je potrebno upisati u MAXtvTo Go aplikaciju.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.