Nastavite do glavnog sadržaja
28.1.2022. 10:42:39?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Internet ne radi (ne radi žično/bežično spajanje)

1. Provjerite svijetli li stabilno DSL lampica na modemu
2. Ako lampica svijetli – isključite modem iz struje i ponovo ga uključite
3. Ako lampica ne svijetli stabilno – potrebno je provjeriti je li kabel koji ide iz zidne utičnice u DSL utor na modemu oštećen te je li ispravno spojen
4. Ako je poteškoća i dalje prisutna prijavite smetnju putem Moj Telekom mobilne aplikacije ili kontaktirajte korisničku podršku na 0800 9000.

Unutar Moj Telekom aplikacije dostupan je Virtualni tehničar - ViTo koji stoji na raspolaganju u slučaju problema s internetom.

ViTo dijagnosticira uzrok i ako je potrebno, pokreće niz akcija za otklon smetnje.
Ako otklon nije moguć, u nastavku se nudi pomoć putem Chata, kao i mogućnost prijave smetnje.


Kako pokrenuti Virtualnog tehničara?

Otklon i prijavu smetnje pronađite u Moj Telekom aplikaciji unutar izbornika Ostalo. Nakon pokretanja, moguća su dva izbora: Internet ne radi i Ažuriranje pristupnih podataka.

U slučaju poteškoća s radom internet usluge, ViTo radi automatsku dijagnostiku linije i nudi mogućnost prijave smetnje ako je narušena kvaliteta linije.

Ako internet ne radi, samostalno možete:

• uključiti/izmijeniti postavke bežične mreže
• ponovo pokrenuti uređaj (reboot modema)*

*Kod ponovnog pokretanja uređaja nije potrebno upisivati pristupne podatke.

Ažuriranjem pristupnih podataka mijenjaju se podaci za spajanje na internet - username, odnosno korisničko ime i lozinka.

Ovo je različito od Wi-Fi naziva mreže i lozinke koje također možete promijeniti u aplikaciji, u postavkama svog kućnog interneta.

 

ViTu možete pokrenuti i putem Moj Telekom portala te pozivom s fiksnog broja na 0800 9000.

Birajte tipku 1 za tehničke poteškoće i podršku. Zatim odaberite pokretanje provjere i otklona smetnje za svoje fiksne usluge. Virtualni tehničar će započeti s provjerama, a kad završi povratno će vas nazvati i obavijestiti o statusu rješavanja smetnje.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.