03. 05. 2024.
Kako privremeno isključiti fiksne usluge?
Uslugu možete isključiti na period do 9 mjeseci pozivom Službi za korisnike, u T Centru ili najlakše – putem chata. Za vrijeme trajanja isključenja usluga se ne naplaćuje (uključujući i najam uređaja).
Nakon privremenog isključenja, možete nam se javiti u bilo kojem trenutku i zatražiti uključenje. Na primjer, za 4 i pol mjeseca ili 7 mjeseci – kako vam odgovara. No, nakon privremenog isključenja do 9 mjeseci, usluge moraju biti uključene minimalno 3 mjeseca prije nego ponovno zatražite isključenje. .
Kod podnošenja zahtjeva za isključenjem definira se datum kad želite da se usluge ponovno uključe, a zatim dalje ne morate brinuti - mi ćemo vam ih na taj datum automatski uključiti. Ako ste se u međuvremenu predomislili i želite da vam se usluge uključe prije isteka dogovorenog datuma, samo nam se javite i zatražite uključenje.
Prilikom ponovnog uključenja plaća se jednokratna naknada za privremeno isključenje u iznosu od 9,95 eura.
Ako je vaš internet paket pod ugovornom obvezom, ugovorna obveza se produžuje za period trajanja privremenog isključenja
Jeste li zadovoljni odgovorom?