Nastavite do glavnog sadržaja
28.1.2022. 10:44:07?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Poteškoća s ADSL brzinom

U situaciji kada imate poteškoće s ADSL brzinom slijedite sljedeće korake:

  1. Pokrenite test brzine interneta na računalu na Ookla Speedtest stranici
  2. Isključite modem iz struje i ponovo ga uključite
  3. Nakon što se lampice upale ponovno pokrenite speedtest na Vašem računalu na linku http://speedtest.ht.hr
  4. Testirajte ispravnost usluge na ostalim uređajima u kućanstvu
  5. Ako je poteškoća i dalje prisutna prijavite smetnju putem Moj Telekom mobilne aplikacije ili kontaktirajte korisničku podršku na 0800 9000.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.