Nastavite do glavnog sadržaja
28.1.2022. 10:40:28?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Poteškoća s Wi-Fi mrežom

  1. Provjerite svijetli li WLAN lampica na modemu.
  2. Provjerite je li prevelika udaljenost te postoje li eventualne prepreke (npr. debeli zidovi) između uređaja s kojim se spajate na modem.
  3. Ako spajanje i dalje nije moguće, Isključite modem iz struje i ponovo ga uključite.
  4. Isprobajte radi li povezivanje na Wi-Fi s ostalim bežičnim uređajima u kućanstvu. Ako Wi-Fi ispravno radi na drugim uređajima, potrebno je isključiti/uključiti uređaj na kojem je poteškoća ili provjeriti u postavkama tog uređaja je li povezivanje putem bežične mreže omogućeno.
  5. Ako je poteškoća i dalje prisutna prijavite smetnju putem Moj Telekom mobilne aplikacije ili kontaktirajte korisničku podršku na 0800 9000.

 

Dodatni savjeti:

  1. Provjerite je li uređaj s kojim se spajate na Wi-Fi ažuriran na najnoviju verziju operativnog sustava kako biste osigurali stabilnu i kvalitetnu komunikaciju s modemom
  2. Što je veća udaljenost između modema i uređaja - slabiji je signal
  3. Nosivi i debeli zidovi, mikrovalna pećnica, hladnjak, zvučnici u neposrednoj blizini, bežični kućni telefoni i njima slični uređaji mogu utjecati na rad Wi-Fi mreže
  4. Funkcionalnost brzine linije ovisi o trenutno spojenim uređajima koji koriste Wi-Fi mrežu
  5. Za potpunu pokrivenost većih kućanstava preporučamo  Premium smart Wi-Fi opremu koja omogućuje širu dostupnost signala u više prostorija

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.