13.11.2024. 9:18:38?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Što je opcija Tko je zvao?

Opcija Tko je zvao omogućuje vam primanje SMS poruka s informacijom o propuštenim pozivima u slučaju kada ste nedostupni ili ste isključili mobilni uređaj.

Aktivacijom ove opcije u trenutku čim postanete dostupni (uključite mobilni uređaj, dođete do područja pokrivenosti i sl.) primit ćete SMS poruku s informacijom o propuštenim pozivima.

Opcija je dostupna korisnicima na pretplati i bonovima, a možete ju bez naknade aktivirati unosom **70*124# i odabirom tipke za poziv.

Deaktivirati opciju možete unosom #70# i odabirom tipke za poziv.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Brinemo o vašoj privatnosti.

Koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo vam pružili najbolje moguće online iskustvo i prilagodili sadržaj vašim interesima. Pomoću kolačića i korištenih tehnologija informacije se mogu pohraniti, obogatiti i čitati na vašem uređaju.

Klikom na "Prihvaćam sve" slažete se s pristupom vašem uređaju i obradom vaših podataka, stvaranjem i obradom pojedinačnih korisničkih profila na web stranicama, partnerima i uređajima te prijenosom vaših podataka trećim stranama. Vaš pristanak putem gumba „Prihvaćam sve” također predstavlja temelj za prijenos podataka u treće zemlje (čl. 49. GDPR-a).

Hrvatski Telekom ne može osigurati razinu zaštite podataka koja odgovara onoj u EU za prijenos podataka u tzv. treće zemlje, odnosno one zemlje izvan EU za koje ne postoji odluka Komisije EU o adekvatnosti i za koje ne postoje tzv. prikladna jamstva. U takvim državama postoji mogućnost da npr. vlast ima pristup vašim podacima o online korištenju i informacijama o proizvodima koje ste naručili na ovoj web stranici te nije zajamčeno potpuno ostvarivanje vaših prava u obradi podataka.

Za više informacija, uključujući i obradu podataka od strane nezavisnih pružatelja, pogledajte Informacije o obradi osobnih podataka putem kolačića.

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.