Nastavite do glavnog sadržaja
28.1.2022. 10:57:27?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Poteškoće s pozivima s mobitela

Ukoliko se suočavate s poteškoćama u mobilnoj vezi ili vam pozivi uopće ne rade, mogući uzrok može riješiti jedna od sljedećih aktivnosti.

  1. Provjerite nalazite li se u području s dovoljno mobilnog signala

  2. Ako koristite mobilnu uslugu na bonove, provjerite imate li dovoljan iznos na računu

  3. U postavkama uređaja isključite VoLTE i VoWiFi postavke (ovo su najčešći mogući uzroci pucanja poziva)

  4. Isključite i uključite mobilni uređaj

  5. Ako imate mogućnost isprobajte SIM karticu u drugom uređaju

Ako je poteškoća i dalje prisutna kontaktirajte korisničku podršku na besplatni broj 0800 9000.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.