Nastavite do glavnog sadržaja
3.4.2024. 10:27:54?.Value?.ToString("dd. MM. yyyy.")

Već sam platio Netflix, hoću li izgubiti neiskorišteni iznos ako sada prebacim račun?

Nećete. Ako ste već platili Netflix uslugu za novo obračunsko razdoblje i nakon toga povežete svoj Netflix račun s računom Hrvatskog Telekoma, bit će vam izdan kredit od strane Netflixa na preostali neiskorišteni iznos.

Taj kredit možete koristiti kad vaš Netflix račun više ne bude povezan s računom Hrvatskog Telekoma. Više informacija saznajte na help.netflix.com.

Jeste li zadovoljni odgovorom?

Da Ne

Kolačići i slične tehnologije

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Na taj način poboljšavamo vaš doživljaj upotrebe, analiziramo promet web-mjesta i prikazujemo sadržaj i oglase koji vas zanimaju. U tu se svrhu stvaraju korisnički profili na web-mjestima i uređajima. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri.

Odabirom mogućnosti „Samo nužno” prihvaćate samo one kolačiće koji omogućuju pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta. Odabirom mogućnosti "Prihvati sve" dopuštate pristupanje informacijama na svom uređaju i omogućujete Hrvatskom Telekomu i njegovim partnerima da upotrebljavaju sve kolačiće u analitičke i marketinške svrhe. Vaši podaci tada mogu biti preneseni u zemlje izvan Europske unije u kojima ne možemo osigurati istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji (pogledajte članak 49. stavak 1. točku (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Pod "Postavke" možete odabrati sve mogućnosti i u bilo kojem trenutku promijeniti stanje svoje privole.

Više informacija možete pronaći u Pravilima o zaštiti privatnosti i na Popisu partnera.

Nešto nedostaje?

Pošaljite nam svoj komentar i pomozite nam poboljšati ovaj odgovor. U međuvremenu, svoj upit možete postaviti agentu putem chata.

Vaša e-mail adresa potrebna nam je zbog evidencije. Detaljnije o zaštiti osobnih podataka možete vidjeti u Politici zaštite privatnosti korisnika.